Жоспар

1.     «Арыстанбаб»  колледжі  ЖШС.

Колледждің ағымдағы жағдайын талдау

«Арыстанбаб» колледжі 2003 жылдың 9 қыркүйегінде ашылды.

Колледждің өмір сүру жылдары ішінде 9 мәселе орындалды және 2215 маман даярланды.

Колледж Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Білім және ғылым саласындағы бақылау комитетінің Оңтүстік Қазақстан облысы білім беруді бақылау департаменті 2006 жылғы 19 қазандағы № 0038290 мемлекеттік лицензия негізінде күндізгі, күндізгі білім беретін 10 мамандық бойынша білім қызметін жүзеге асырады.

Құрылтайшы, колледж директоры - Асанов Арслан Арынович, биология ғылымдарының кандидаты, ауыл шаруашылығы ғылымдарының докторы, жоғары санатты оқытушы. ҚР БҒМ Ы. Ы.Алтынсарин атындағы белгісімен (2007 ж.), Астананың 10 жылдығына орай мерейтойлық медальдармен, 2008 жылы Тәуелсіздіктің 20 жылдығымен, Қазақстан Республикасының Президенті Н.Назарбаевтың Құрмет грамотасымен марапатталған. «Мемлекеттік және қоғамдық қызметтегі еңбегі, еліміздің әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуына қосқан зор үлесі, халықтар арасындағы достық пен ынтымақтастықты нығайту» (2014 ж.), ҚР Президенті Н.Назарбаевтың алғыс хаттары (2005, 2010 ж.), «Ардагерлерді ұйымдастыру» ҮЕҰ-ның (2017 ж.), «Нұр Отан» ХДП ҒПО, Оңтүстік Қазақстан облысының қалалық және аудан әкімдері, Оңтүстік Қазақстан облысының білім беру басқармасы, Оңтүстік Қазақстан облысының әкімі. «Ы.Алтынсарин атындағы Қазақстан Республикасының білім беру қызметкерлерінің қауымдастығы» республикалық қоғамдық бірлестігінің шешімімен колледж директоры «Білім берудегі көшбасшы» орденімен марапатталды. 2009 жылдан бастап «Нұр Отан» ХДП Сарыағаш аудандық филиалының жемқорлыққа қарсы қоғамдық кеңестің төрағасы.Колледж удостоен почетного звания «Лидер в образовании - 2017».

Колледжде СТ РК ИСО 9001-2016 «Сапа менеджменті жүйесі» талаптарына сәйкестік сертификаты бар. Талаптары «№ 0400507.07.03.00283 04/05/2018 - 04/05/2021 жж.

Оқу, педагогикалық және диплом алдындағы практикасын жүргізу үшін колледж Сарыағаш қаласының 12 білім беру ұйымымен келісім-шарт жасасты.

Оқу бөлмелері қазіргі санитарлық нормаларға, өрт қауіпсіздігі талаптарына, сондай-ақ Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарында көзделген оқу бағдарламалары мен бағдарламалардың орындалуын қамтамасыз ететін білім беру ұйымдарының білім беру қызметін лицензиялауға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес келеді.

 

  1. SWOT – талдау

 

S (Strenght) –мықты жақтары 

Әлеуеттік жағдайға ықпал ететің ішкі факторлар және колледждің бейнесі

W (weakness)-әлсіз жақтары

Ішкі орта факторлары, тежеу

колледж жұмыс істейді

-                 Колледж қызметкерлерінің негізгі құрамының шығармашылық және ғылыми әлеуеті жоғары деңгейде болуы;

- Педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін 100% арттыру;

- Қажетті нормативтік-құқықтық құжаттардың болуы (лицензия, СМЖ сертификаты және т.б .;

-    Кәсіптік практика базаларымен серіктестік қарым-қатынаста болуы;

-   Бітірушілердің жұмыспен қамтылуы жоғары деңгейде болуы.

 -         Талапкерлерді бастапқы даярлау деңгейінің төмен болуы;-         Оқытушылар әзірлеген оқу-әдістемелік және электрондық оқулықтардың жеткіліксіз болуы

 

O (opportunity)-мүмкіндіктер

Колледжді дамытудың қолайлы әсер ету мүмкіндіктері

T (treat)-қауіптер

Сыртқы ортамен байланысты

 қауіп- қатерлер

-       Колледждің бәсекеге қабілеттілігін сақтау;

-       Білікті мамандарды даярлауда жұмыс берушілердің қызығушылығын арттыру;

-       Халықаралық ынтымақтастық мүмкіндіктері.

-       3-5 жылға еңбек нарығының нақты болжамының болмауы;

-       Жұмыс берушінің, мемлекеттің және оның үміттерінің түлектерге қойылатын талаптардың әрқилығы;

-       Материалды-техникалық, ақпараттық ресурстардың үнемі қымбаттауына әкелетін инфляциялық үдерістер.

 

  1. Стратегиялық бағыттар, мақсаттар мен мақсатты көрсеткіштер

5.1 Стратегиялық бағыт

1 Колледждің басқару жүйесін жетілдіру

 

№ р/с

Мақсатты

 көрсеткіштің

атауы

Бірліктік өлшемдер

Ағымдағы жылдың нақты деректері

Жоспар (жылдар)

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

1

Аккредитациядан өту

 

 

+

 

 

 

 

2

Жоғарғы колледж мәртебесін алу

 

 

 

+

 

 

 

3

«Мейірбике ісі» мамандығы бойынша қолданбалы бакалавриаттың білім беру бағдарламасын енгізу

 

 

 

+

 

 

 

4

Меншікті «оқу-өндірістік» клиниканы, балабақша  ашу

 

 

 

 

 

+

 

5

Меншікті балабақша  ашу

 

 

 

 

+

 

 

6

Мейірбике ісі қолданбалы бакалавриатына арналған менторларды оқыту

саны

0

10

15

20

25

30

 

  • 5.2 Стратегиялық бағыт

2 Білім беру үдерісі сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету

 

№ р/с

Мақсатты

 көрсеткіштің

атауы

Бірліктік өлшемдер

Ағымдағы жылдың нақты деректері

Жоспар (жылдар)

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

1

Студенттерді қабылдау

саны

397

397

425

450

475

500

2

Студенттерді мемлекеттік тапсырыс есебінен қабылдау

 

саны

204

204

210

220

230

240

3

Түлектердің қорытынды аттестациясы бойынша студенттердің білім сапасы

%

89

90

91

92

93

94

4

Студенттердің үлгерімі

%

100

100

100

100

100

100

5

Студенттердің қатысуы

%

95

95

96

97

98

99

6

Бірінші рет жұмыс берушілер қауымдастығында біліктілігін тәуелсіз бағалаудан өткен колледж түлектерінің үлесі, алғаш рет қатысқандардың жалпы санынан

%

84

85

86

87

88

90

7

Білім беру қызметтерінің сапасына студенттердің қанағаттануы

%

86

88

90

92

94

96

 

  • 5.3 Стратегиялық бағыт

3 Жеке тұлғаның шығармашылық, рухани және физикалық мүмкіндіктерін дамыту, азаматтық пен патриотизмге тәрбиелеу.

 

№ р/с

Мақсатты

көрсеткіштің

атауы

Бірліктік өлшемдер

Ағымдағы жылдың нақты деректері

Жоспар (жылдар)

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

1

Жастар ұйымдарына, колледждегі іс-шараларға, қалалық және аймақтық іс-шараларға тартылған жалпы санынан студенттердің үлесі

%

80

82

84

86

88

90

2

Студенттерді волонтерлік қозғалысқа, қайырымдылық шараларына қамту

%

50

53

56

59

62

65

3

Спорттық секцияларға, қалалық, облыстық, аудандық жарыстарға қатысатын студенттерді қамту пайызы

%

30

33

36

39

42

45

5

Облыстық, республикалық, халықаралық жарыстарға қатысатын студенттердің жалпы санынан студенттердің үлесі

%

15

18

21

23

26

30

 

  • 5.4 Стратегиялық бағыт

4 Ғылым мен техника жетістіктерін, озық тәжірибені, инновациялық технологияларды білім беру үрдісіне енгізу

 

№ р/с

Мақсатты

көрсеткіштің

атауы

Бірліктік өлшемдер

Ағымдағы жылдың нақты деректері

Жоспар (жылдар)

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

1

Ағылшын топтарда  ғана оқитындар

саны

0

 

1

2

3

4

2

Халықаралық, республикалық, аймақтық деңгейдегі ғылыми-тәжірибелік конференцияларда оқытушылардың баяндамалары

саны

10

13

16

19

22

25

3

Студенттердің халықаралық, республикалық, аймақтық деңгейдегі ғылыми-практикалық конференцияларға, конкурстарға қатысуы

саны

15

17

19

21

23

25

4

Заманауи білім беру технологияларын қолдану

саны

5

6

7

8

9

10

5

Латын әліпбиін меңгеру мақсатында оқытушыларды біліктілік арттыру курстарынаж іберу

саны

-

-

3

5

7

10

 

  • 5.5 Стратегиялық бағыт

5 Жұмыс берушілермен бірге сенімді және құзырлы серіктес ретінде колледж имиджін сақтау

 

№ р/с

Мақсатты

 көрсеткіштің

атауы

Бірліктік өлшемдер

Ағымдағы жылдың нақты деректері

План (годы)

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

1

Түлектерді жұмысқа орналастыру

%

80

82

84

86

88

90

2

Жұмыс берушілердің колледж түлектерінің сапасына қанағаттануы

%

85

87

89

91

93

95

3

Мамандарды дайындау бойынша үшжақты келісімдер (колледж-жұмыс беруші-түлек)

саны

6

7

8

9

10

11

4

Таяу шетелдердің оқу орындарымен тәжірибе алмасу

саны

0

1

2

3

4

5

5

Мамандықтар бойынша дуалды оқытуды енгізу

саны

1

2

3

4

5

6

 

 

  • 5.6 Стратегиялық бағыт

6 Колледждің кадрлық әлеуетін сапасын жақсарту

 

№ р/с

Мақсатты

көрсеткіштің

атауы

Бірліктік өлшемдер

Ағымдағы жылдың нақты деректері

План (годы)

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

1

Мұғалімдердің біліктілігін арттыру

саны

22

24

26

27

28

29

2

Жоғары дәрежедегі және бірінші санаттағы оқытушылардың үлесі

%

 

39

41

43

45

47

49

3

Ағылшын тілінде оқытатын мұғалімдердің пайызы

саны

3

3

4

5

6

7

4

Мұғалімнің қанағаттануы

%

94

95

96

97

98

99

5

Мейірбике ісі мамандығы бойынша  жоғары білімі бар мұғалімдердің пайызы

%

3

6

10

12

15

20

 

  • 5.7 Стратегиялық бағыт

7 Колледждің материалды-техникалық базасын жетілдіру

 

№ р/с

Мақсатты

көрсеткіштің

атауы

Бірліктік өлшемдер

Ағымдағы жылдың нақты деректері

План (годы)

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

1

Толық оқу циклына студенттер контингенті бойынша оқу әдебиеттерінің қорының болуы

Экз.

25

30

35

40

45

50

2

Тиісті мамандық бойынша МЖМБС талаптарына сәйкес келетін компьютерлік сынып, оқу-зертханалық жабдықтар, арнайы оқу құралдары мен оқу-әдістемелік құралдар жабдықтары

%

90

91

92

93

94

95

3

Ғимараттың күрделі жөндеуі

 

+

 

 

 

 

+

4

Оқу үдерісін жабдықтау (заманауи техникалық құралдар  қосымша сатып алу, интерактивті құрылғымен тренажерлар)

%

90

91

92

93

94

95

5

Оқу үдерісін бақылау үшін аудио және бейне жүйелерін жабдықтау (интерактивті тақталардың санын көбейту)

саны

10

11

12

13

14

15

6

Қолданбалы бакалавриат білім беру бағдарламасы бойынша әдебиеттерді сатып алу

саны

250

300

350

400

450

500

 

  • Қысқартулар

МЖМБС - мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты

  • ҚР БжҒМ - Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
  • СМЖ-сапа менеджмент жүйесі
  • ТО- техникалық оқыту
  • ТжКБ-техникалық және кәсіптік білім беру
  • БББ – Білім беру бағдарламасы

           Сапа менеджмент жүйесі  бойынша басшылық өкілі     Егембердиева Б.У.